Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2106128273

email:info@smartaccessories.gr

Send Email

Καλάθι Αγορών

Τρόποι Αποστολής

Τα προϊόντα τις περισσότερες φορές παραδίδονται σε εσάς την επόμενη ή μεθεπόμενη εργάσιμη ημέρα (Δευτέρα - Παρασκευή) για παραγγελίες που έχουν δοθεί και εξοφληθεί μέχρι τις 10.00 πμ.

Εάν η παράδοση γίνεται σε απομακρυσμένες περιοχές ή δυσπρόσιτες ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι επιπλέον από 3 έως 4 εργάσιμες ημέρες.

Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το συνολικό βάρος & όγκο της παραγγελίας σας καθώς και από τον τόπο παράδοσης. Υπολογίστε ότι, για προϊόντα τα οποία χωράνε σε φάκελο ασφαλείας (Μπαταρίες κινητών-Handsfree-θήκες κ.α.) η χρέωση είναι 3€ - 3,50€, για μεγάλες πόλεις και κεντρικά σημεία. Αν έχετε επιλέξει περισσότερα ή μεγαλύτερα προϊόντα θα εμημερωθείτε από εμάς πριν την αποστολή. Για περιοχές όπου η εταιρία courier κρίνει δυσπρόσιτες (όπως χωριά και απομακρυσμένες περιοχές) υπάρχει άλλη χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση (δυσπρόσιτης περιοχής) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για διευκρινήσεις.

Για παράδοση το Σάββατο με courier υπάρχει επιπλέον χρέωση 4€ για όλες τις παραπάνω επιλογές.

Τα έξοδα αποστολής με courier είναι 3€ μέχρι 2 κιλά και αφορά την παράδοση των προιόντων εντός πόλης. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2€.

Τα έξοδα αποστολής με Ελληνικά ταχυδρομεία είναι 3,5€ μέχρι 1 κιλό και η παραλαβή των προιόντων θα γίνεται από το τοπικό κατάστημα. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2,5€.

Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 2€.

Εάν η πληρωμή γίνε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό γλυτώνετε τα έξοδα αντικαταβολής.

Σε περίπτωση αποστολής με COURIER σε δυσπρόσιτη ή απομακρυσμένη περιοχή το δέμα θα παραμένει στο πλησιέστερο τοπικό γραφείο και θα παραλαμβάνεται από εκεί. Για οποιαδήποτε αμφιβολία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Οι τιμές αποστολής περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. (24%).


ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Όλα τα πακέτα συσκευάζονται και τοποθετούνται με απόλυτη προσοχή και ασφάλεια. Κανένα προϊόν δεν αποστέλλεται χτυπημένο ή σε κατάσταση που προσδίδει υλική ζημιά.

Σε περίπτωση που εντοπίσετε ανοιχτό δέμα, χτυπημένο ή και κατεστραμμένο, παρακαλείσθε να μην το παραλάβετε, διότι η υπαιτιότητα είναι της εταιρίας μεταφοράς.

Σε περίπτωση παρόλα αυτά, που γίνει παραλαβή, και διαπιστωθεί οποιαδήποτε υλική ζημιά, η ευθύνη είναι καθαρά του πελάτη. ΚΑΜΙΑ ευθύνη δεν φέρει η εταιρεία μας, διότι κανένα προϊόν δεν φεύγει από τις αποθήκες μας πέραν της αρχικής και εργοστασιακής του κατάστασης.