Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2106128273

email:info@smartaccessories.gr

Send Email

Καλάθι Αγορών

Πολιτική Επιστροφών

Τα προιόντα πριν αποσταλούν σε εσάς ελέχγονται για τυχόν ελαττώματα και υπάρχει και σχετική ένδειξη πάνω στο προιόν.

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση , δεν έχει αποσυσκευασθεί ή αποσφραγισθεί και δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία ασφαλείας και η επιστροφή ολοκληρωθεί με δικό σας μέσο και κόστος στην έδρα μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Η ομάδα του smartaccessories.gr θα είναι στη διάθεσή σας για να εξετάσει άμεσα το αίτημα σας κι αν αυτό εγκριθεί, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει (πλην των μεταφορικών της αρχικής αποστολής και της επιστροφής ασχέτως αν έχετε παραλάβει με δωρεάν μεταφορικά τα οποία ενσωματώνονται στην τιμή του προϊόντος). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε τηλεφωνικώς ή με e-mail πριν οποιαδήποτε επιστροφή.

1. Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως ή συμπληρώνοντας το έντυπο υπαναχώρησης, για την απόφασή σας να επιστρέψετε το προϊόν. Το έγγραφο υπαναχώρησης θα πρέπει να αποσταλεί πριν από τη λήξη της προθεσμίας με e-mail: info@smartaccessories.gr ή ταχυδρομικά με συστημένη εποστολή στη διεύθυνση: 28ης Οκτωβρίου 10 15124 Μαρούσι.Το έντυπο υπαναχώρησης θα το βρείτε εδώ: Έντυπο Υπαναχώρησης

2. Η εταιρεία μας υποχρεούται να σας επιβεβαιώσει με email για την παραλαβή του εντύπου. Στην περίπτωση που δεν λάβετε την επιβεβαίωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την εταιρεία μας στο 2106128273.

ΣΗΜ.1: Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής και τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα παραδίδονται αποκλειστικά στην έδρα μας. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει και τυχόν δώρα που έχει παραλάβει με την παραγγελία.

ΣΗΜ.2: Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση. Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει (άρθρο 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως :

Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές,(π.χ θήκη με δική σας φωτογραφία) ή προϊόντα που επέστρεψαν από service, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, (ακουστικά, bluetooth) κ.ο.κ.,

Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

H αξία του προϊόντος είναι μικρότερη ή ίση των 30 ευρώ (άρθρο 3ι, παρ.1, ν.2251/1994)

ΣΗΜ.3: Προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε – Λάθος εκτέλεση παραγγελίας από Smartaccessories. Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε εκτός εάν επιθυμείτε κάτι διαφορετικό. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση αποκλειστικά την εταιρία μας. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει και τυχόν δώρα που έχει παραλάβει με την παραγγελία,

Για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα από την αρχική του συσκευασία. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επιστροφή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν.

Διαδικασία επιστροφής

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών με το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών (δέματα επιστροφών με χρέωση δική μας από διαφορετική εταιρία ταχυμεταφορών δε παραλαμβάνουμε).

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους ή δεν έχουν επιστραφεί και τυχόν δώρα το δέμα δεν θα παραλαμβάνετε και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 6128273, είτε μέσω mail:marketing@smartaccessories.gr